Regulamin Programu Lojalnościowego

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady, zakres i warunki funkcjonowania programu lojalnościowego.

  2. Organizatorem Programu jest Dkaren sp. z o.o. z siedzibą w Stęszewie (62-060) przy ul. Kórnickiej 27A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000910274, posiadającą numer NIP: 7773377029, REGON 389580444 zwana dalej Organizatorem

  3. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być każda osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia kodeks cywilny, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych spełniająca łącznie następujące przesłanki:

  1. zarejestrowała w Sklepie internetowym Dkaren na stronie www.dkaren.pl konto klienta

  2. zaakceptowała Regulamin Sklepu internetowego

  3. zaakceptowała niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego

  1. Poniższe określenia użyte w Regulaminie otrzymują następujące znaczenie:

a) Konto Klienta - indywidualne konto Uczestnika zarejestrowane w Sklepie Internetowym, w którym gromadzone są dane Uczestnika, aktualna liczba Punktów zebranych przez Uczestnika oraz historia przyznanych Punktów założone i prowadzone zgodnie z regulaminem sklepu internetowego .

  1. Klient - Uczestnik - podmiot określony w § 1 ust. 3 Regulaminu, do którego skierowany jest Program;

  2. OrganizatorSprzedawca - Dkaren sp. z o.o. z siedzibą w Stęszewie (62-060)
    przy ul. Kórnickiej 27A,;

  3. Regulamin- niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego ;

  4. Sklep – sklep internetowy Organizatora www.dkaren.pl

  5. Punkty Lojalnościowe – wirtualne punkty zapisywane w ramach Konta Klienta, przyznawane Uczestnikowi przez Sprzedawcę tytułem zawieranych i opłaconych Umów Sprzedaży w Sklepie Internetowym Organizatora;

  6. Kupon Lojalnościowy - elektroniczny Bon Lojalnościowy przyznany Uczestnikowi z tytułu udziału w Programie i zgromadzenie określonej liczby Punktów lojalnościowych na warunkach określonych w Regulaminie;

  1. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Organizatora.

  2. Udział w Programie lojalnościowym jest dobrowolny i nieodpłatny.

§2

Zasady naliczania Punktów Lojalnościowych

  1. Uczestnik otrzymuje od Organizatora punkty w zamian za określone czynność, naliczane według poniższych zasad:

  1. Punkty przyznawane są począwszy od momentu przystąpienia do Programu Lojalnościowego i dokonania przez Uczestnika dowolnego zakupu towarów w Sklepie;

  2. Uczestnik otrzymuje punkty w zamian za zakupy w sklepie internetowym Organizatora z wykorzystaniem Konta Klienta;

  3. Przy naliczaniu punktów pomija się te wynikające z umowy sprzedaży towarów lub usług zawarte za pośrednictwem Sklepu, które uległy następnie rozwiązaniu, w szczególności na skutek skorzystania przez Uczestnika z prawa do odstąpienia od umowy.

  1. Za każdą 1 zł wydane przez Uczestnika na zakupy w Sklepie otrzymuje on 1 punkt.

  2. Punkty przyznawane są automatycznie w terminie 14 dni od daty dostarczenia produktu Uczestnikowi, z zastrzeżeniem ust. 1 pkt. c) powyżej

  3. W przypadku anulowania lub niezrealizowania zamówienia, Organizator ma prawo odebrać Uczestnikowi naliczone w jego skutek punkty.

  4. Organizator jest uprawniony do organizowania dodatkowych czasowych promocji – polegających na przyznawaniu Uczestnikom punktów na zasadach korzystniejszych niż opisane powyżej.

  5. Przyznane punkty są niezbywalne.

  6. Uczestnik Programu może w każdej chwili zapoznać się z ilością zebranych przez siebie punktów lojalnościowych:

  1. logując się na swoim osobistym Koncie na stronie internetowej www.dkaren.pl

  2. kontaktując się telefonicznie pod numerem telefonu +48 500 108 900;

  3. kontaktując się za pośrednictwem poczty elektronicznej: dkaren@dkaren.pl

§ 3

Kupony Lojalnościowe

  1. Liczba punktów lojalnościowych zgromadzonych przez Uczestnika zostanie automatycznie przeliczona na Kupony Lojalnościowe, które będą mogły zostać wykorzystane przez Uczestnika w całości lub w części, na kolejne zakupy.

  2. Kupony Lojalnościowe Uczestnik Programu otrzyma w formie elektronicznej, które są przesyłane przez Organizatora na wskazany przez Uczestnika przy rejestracji Konta adres poczty elektronicznej.

  3. Kupony Lojalnościowe są ważne na zakup towarów dostępnych na stronie internetowej www.dkaren.pl przez okres 2 lat od daty ich wystawienia.

  4. We wszystkich przypadkach Kupony Lojalnościowe nie mogą w żadnym wypadku być odstąpione, wymienione na gotówkę lub sprzedane, nawet w razie ich zgubienia lub kradzieży.

  5. W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, w odniesieniu do której wykorzystał punkty, punkty nie będą mu zwracane.

§ 4

Rezygnacja z uczestnictwa w programie

1. Uczestnik Programu może w każdym czasie, bez podawania przyczyny, zrezygnować z uczestnictwa w Programie, wysyłając do oświadczenie o rezygnacji:

1) na adres siedziby Organizatora lub

2) na adres poczty elektronicznej: dkaren@dkaren.pl

2. Rezygnacja z Programu skutkuje anulowaniem wszelkich zgromadzonych punktów lojalnościowych i nie otrzymaniem za zgromadzone punkty lojalnościowe Kuponów Lojalnościowych.

§ 5

Czas trwania programu

1. Program lojalnościowy  obowiązuje przez czas nieokreślony. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian bądź do zakończenia Programu, z uwagi na ważne przyczyny, w szczególności z uwagi na zmiany techniczno-organizacyjne.

2. Zmiana Regulaminu bądź zakończenie Programu, nie będzie miało wpływu na prawa i uprawnienia Uczestnika nabyte przed zmianą lub zakończeniem Programu.

3. Każda zmiana Regulaminu bądź zakończenie Programu będzie ogłoszone przez Organizatora z 30-dniowym wyprzedzeniem  na stronie internetowej www.dkaren.pl

4. Uczestnik Programu zostanie poinformowany o zmianach bądź zakończeniu Programu, w postaci elektronicznej wiadomości wysłanej na podany przy rejestracji Konta  adres poczty elektronicznej.

5. Punkty lojalnościowe zebrane przez Uczestnika do chwili zakończenia Programu, będą zamienione na Kupony Lojalnościowe na zasadach przewidzianych w Regulaminie. Kupon Lojalnościowy będzie mógł być wykorzystany w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty zakończenia Programu. Po upływie tego terminu Uczestnik nie będzie uprawniony do wykorzystania Kuponu Lojalnościowego.

6. Uczestnikowi przysługuje prawo do odstąpienia od Programu w przypadku zmiany Programu na zasadach określonych w § 4 niniejszego Regulaminu.

§ 6

Postępowania reklamacyjne

1. Reklamacje lub informacje o nieprawidłowościach dotyczących Programu mogą być zgłaszane:

a) drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Organizatora: dkaren@dkaren.pl

b) pisemnie na adres korespondencyjny Organizatora. 

2. Organizator powiadomi o sposobie rozpatrzenia reklamacji lub informacji o nieprawidłowości wysyłając wiadomość  listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji bądź na adres poczty elektronicznej w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

§7
Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Uczestnicy spełniają warunki określone w Regulaminie.

  2. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowych lub promocyjnych związanych z Programem Lojalnościowym mają charakter jedynie informacyjny. Moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.

  3. Niniejszy regulamin obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.

  5. Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem zobowiązań wynikających z Programu Lojalnościowego w pierwszej kolejności będą rozstrzygane na drodze polubownej, a w przypadku braku porozumienia pomiędzy stronami spory będzie rozstrzygać sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

  6. Prawem właściwym dla Programu Lojalnościowego jest prawo polskie.