20 lat DKAREN

 (6)

20 lat DKAREN

Rodzinny sukces - krótka historia marki

1 czerwca 2001... początek niezwykłej drogi, którą zdecydowaliśmy iść...

Czy było łatwo?

Nie,

Czy było warto?

Tak!

Kiedy 20 lat temu powstawała nasza marka, nikt nie spodziewał się, że odniesie ona taki sukces. Pani Karina Łakoma - pomysłodawczyni i właścicielka firmy, zaczynała w małej pracowni, która tak naprawdę była domową piwnicą. Wraz z biegiem lat, jej pasja przerodziła się w biznes, natomiast małą piwniczkę, zastąpił zakład, w którym rocznie szytych jest tysiące modeli bielizny. Pani Karina przez cały czas rozwoju firmy, mogła liczyć na swoją rodzinę - męża oraz dwie córki, które od najmłodszych lat angażowały się w pomoc rodzicom w prowadzeniu firmy.  Sukces firmy jest więc zasługą wszystkich członków rodziny Państwa Łakomych, ale także wszystkich pracowników i osób zaangażowanych w budowanie marki.

Sukces Dkaren to również Nasi Klienci

Gdyby nie ciągłe zainteresowanie naszą bielizną wśród Klientek, nie mieli byśmy dla kogo jej tworzyć. Na sukces naszej dwudziestoletniej już firmy składa się więc wiele czynników - stali klienci, którzy doceniają nasze projekty, zaangażowanie rodziny, pracowników oraz wielu innych osób, a także ciągła kreatywność, pasja i wkładane serce. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby bielizna, którą zamawiacie, była jak najlepszej jakości. Każda halka, komplet, a także podomka jest autorskim projektem Włascicielki, która w tworzenie każdego projektu wkłada mnóstwo serca, pasji i zaangażowania. A wszystko to by kobiety czuły się kobieco i pewnie w naszych produktach. Ma ona podkreślać ich wdzięk oraz piękno - bez względu na wiek czy rozmiar.

Mamy nadzieję na kolejne lata z Wami!

Dziś świętujemy 20. urodziny naszej marki. Jednak z tyłu głowy wciąż liczymy na kolejne dziesięciolecia. Mamy nadzieję, że przez kolejne 20 lat nasza marka jeszcze prężniej rozwinie się, a jednocześnie zyska znacznie większą, nową rzeszę Klientów. Nie zasiadamy więc na laurach - wręcz przeciwnie. Zamierzamy bez ustanku rozwijać się, dokształcać i ulepszać naszą bieliznę tak, aby każda z naszych Klientek czuła się w niej jak najlepiej. Mamy przy tym nadzieję, że Wy - nasi najwierniejsi Kupujący będziecie wtedy z nami. Na zakończenie, chcemy jeszcze złożyć Wam, jak i naszym pracownikom ogromne podziękowania! Sukces marki jest również Waszą zasługą. Dziękujemy!

 (6)